Berakhir la sudah...

17 April 2010
Puisi

Berakhir la sudah, perjuanganku,
Di kolej Matrikulasi, Kedah kat Changlun,
Wahai kawan-kawan selamatla tinggal,
Jika ada umur yang panjang, kita berjumpa lagi.



Sahabat karib ku semua, selamat berpisah aku ucapkan. Semoga perpisahan ini tidak membawa kepada putusnya hubungan kita. Nanti dalam perjalanan bior ler berhati hati kalo driver ngantuk suruh la berhenti dulu tido.

 Huhuhuhuhu... cedih nyew.... takpat la nak main kutuk-kutuk pas nih... Pasni ni aku balik rumah cakap ngan dinding.... huhuhuhu.... sedih aku weh...




huh sedihnye hati nih.... nak tido pun tak lene... bukan sebab korang ek... sebab bende lain... pejalanan yang panjang nih mengambil masa beberapa jam sampai pinggulku jadi kematu dan urinery blader aku ase nak pecah... sebab asal bas benti aku tido, asal bas jalan aku jaga... memang penat... dari jam 8.30 malam sampai pukul 5.30 pagi....

0 comments:

Catat Ulasan

Terima kasih kerana memberi ulasan...